איך למגן חדרים בבתים קיימים

בתים ודירות רבים בישראל, שמרביתם נבנו לפני שעבר חוק הממ"דים, אינם ממוגנים מפני האיומים הרבים איתם מתמודדת ישראל במלחמה ובשגרה. בנוסף, ישנם בעלי דירות שאינם יכולים או מעוניינים להתקין ממ"ד או יחידת מיגון חיצונית כגון, מיגונית או ממ"ם, מסיבות שונות.

כדי להגן על תושבי הבתים והדירות הללו, פיתחה אורטק שיטה עבור מיגון מבנים קיימים. השיטה המתקדמת מאפשרת מיגון מלא של חדר או חלל בדירה תוך שבוע בלבד, ללא צורך באישורי בניה וללא הקטנה של החלל או הפרעה להתנהלות השוטפת של בני הבית.

בבסיס השיטה מצויים לוחות HFRP, המיוצרים מחומרים מרוכבים, אשר מקנים להם עמידות יוצאת דופן. הלוחות מותקנים בחלל הפנימי ומונעים קריסת קירות וחדירת רסס. בנוסף, מותקנים בחלל דלת וחלון ממוגנים תקניים, המשלימים את מיגון החלל.

תהליכי עבודה והחומרים המתקדמים בהם משתמשת אורטק נבחנו ונמצאו יעילים. כמו כן, הם ידידותיים ומאפשרים למגן אף חדרי ילדים ואינם מפריעים לקליטה סלולרית, כדי לאפשר שימוש בטלפונים ובמחשבים בתוכם, ללא הפרעה.

מתוך מחשבה על הפן העיצובי, מאפשרים פתרונות מיגון החדרים של אורטק לבחור את סוג הגימור ואת הצבע הרצויים, בהתאם לקו העיצובי של הבית.

לצד מיגון מעטפת החדר, מציעה אורטק מגוון שירותים משלימים הכוללים, בין היתר, גם שילוב של מערכות אוויר לסינון אב"כ, להגנה מירבית.

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם